måndag 8 oktober 2012

Toms rum och lite fynd

 Nu är äntligen färgen upp på Toms vägger :-)
Blev supersnyggt plus så mycket ljusare än den färgen som va där innan :-)
Klart lite små detaljer ska ju fixas till allt eftersom!
Ska tex in en matta och nån tavla på nån vägg, och lite skräp ska till tippen!
Men rom byggdes som sagt va inte på en dag :-)

Ca ju till ikea under helgen och köpte hyllplanen, gardinerna och överkastet och lampan
Sen hittade vi tv-bänken billigt på blocket!

Sen måste jag säga jag har tur i affärer och hittat riktiga kap :-)
Billigt och bra grejer och lite flyt det gillas
Sålde våran vagn vi hade till Levi för jag fick så ont i armen av den för den drog så
Och köpte denna nya vagn för 400kr så blev lite plus minus noll :-)  Älskar vagnen
Köpte även en sprillans ny perkulator av en tjej, eller rättare sagt bytte några gamla filmer som låg och dammade i garderoben :-)
Sen köpte jag "Jackor och en overall till Levi för 300kr tillsammans och å är det ändå Fix kaxs och polarn och pyret

Men eftersom jag sålt iväg lite små grejer som inte behövdes längre så blev allt så gott som gratis :-) Ite många kr jag betalat ur egen plånbok!
Sånt gillas

Skickar med lite bilder på hur det blev






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar