lördag 29 september 2012

Min lille tandlöse börjar bli stor

Lite uppdatering sen sist!
Varit hemma mycket sen sist, barnen har varir sjuka i omgångar så inte hänt nått värre senaste tiden!
Men nu har dom äntligen blivit bra.
Misstänker Levi varit så förkyld/snorig för att det kan va tänderna som spökar,, han är ju snart 14mån och inte fått en enda tand än så lär väl säga poff så kommer flera på en gång!

Funkar iallafall hur bra som helst på fsk, Han älskar att vara där och traskar bara in och leker när vi går in
Jag vinkar hej då men han dissar mig och fortsätter och leker och bryr sig inte om att vinka! Men jag är superglad han inte är ledsen när jag går

Har tänkt på en sak. Helt otroligt hur mycket som händer i utveckling på såna här små på bara några veckor!
Han går längre sträckor, (gått sen han va ca11mån) vill inte åka vagn när vi är ute och går eller är i affären
Han är verkligen superduktig och går åt samma håll som vi, haha
Han äter superbra (med händerna)
Börjat göra sig mer förstådd med kropp och ljudningar
Gör rörelser till imse vimse spindel samtidigt som han sjunger på sitt sätt
Börjat få fram mer ord
och massa andra saker :-)

Njuter av vaje liten ny grej han lär sig och verkligen häftigt att se hur han utvecklas till en liten egen individ från att varit en hjälplös liten bebis som inte kunnat nåt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar